Idag är det en sån dag...

När jag känner mig väldigt ensam.

Frej jobbar natt, jag är förkyld och Elis har haft feber. Kommer inte på någon att umgås med, orkar inte ringa någon.

Bläääää...

Har fått hem fina saker från Ullared som min mamma köpt till Elis och kommande bebisar i släkten. Är jättenöjd. Finns en sån himla fin filt där som Elis använt jättemycket. Så nu har jag en ny sådan här hemma som ska ges i present till Elis lilla kusin på sin fars sida. Kusinen ska komma i maj. Har så fina saker jag ska slå in och ge bort till dem.


Elis nya ljud är. Hä hähäää, hääääääääää hähä hä hä hä hä hä hä Ehhh Hä hääää... Så låter han heeeeeeeeeeeeeela tiden! Just nu ligger han och håller en väääääldigt högljudd monolog och håller sin hand väldigt rakt upp i luften. Jaa, huvudsaken att han mår bättre!

Kommentarer
Postat av: Case

Du får alltid ringa mig, när du vill. Så du vet. Kram å krya på er!

2012-04-15 @ 19:53:45
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0