Har uppenbarligen slutat sova...

Istället åt jag middag klockan 22. Har städat och plockat och haft mig. Elis somnade övertrött klockan 19. Misslyckades med hans dagssömn idag, så blir det ibland.

Har bestämt tapet till Elis rum, jag ska ha det som syrum till juni. Då ska vi tapetsera fondvägg och köpa en bokhylla till honom.

Imorgon får vi besök av lite fina killar och deras morsor. Tisdag ska jag och Elis på sångstund, onsdag kommer Mormor och hälsar på och på fredag åker vi till Stockholm. Jag och Frej ska laga tänder hos hans kompis. Efter att jag lagat mina 2 hål har jag godisförbud ett tag framöver. Är i varje fall glad att vi får laga gratis!


Kommentarer
Postat av: Case

Fullbokad vecka alltså!! Härligt, men tråkigt för oss som oxå ville leka med er. Få bli nästa kanske... :) Hoppas du fått sova bra inatt. Kram!

2012-04-23 @ 08:43:20
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0