Feber...

Idag har snön vräkt ner varvat med regn, och nu hör jag glassbilen utanför. Blir nog inget försäljningsrekord där ikväll.

Elis har feber, men nu har han fått en alvedon och är rätt pigg. Han sov 1.5 timme alldeles för sent eftersom han var så ledsen så han kommer nog vara vaken en stund till. Han och jag kollar på Let´s dance. Bort med Jessica Almenäs. Sveriges lätt sämsta programledare.

Vi har haft en riktigt trevlig vecka. Varit på födelsedagsmiddag hos kusin, lunchat med söta bebisar och roliga mammor, träffat finfina Carin och My, hälsat på Karin och Sandra på deras jobb, fått besök av Morbror Magnus och Ika och haft det allmänt bra. Frej har äntligen jobbat natt klart för denna gång.

Tror vi hoppar morgondagens middag hos min Moster och Morbror. Kanske behöver Elis lite lugn, ro och att bara få vara.

Jag gillar bra veckor...



Kommentarer
Postat av: Case

Bra veckor är bra. :) Febrigt barn är inte bra. Krya krya på sig <3

2012-04-21 @ 07:55:29
URL: http://case.blogg.se/
Postat av: Anna | molnochglitter

Har gjort så att på eftermiddagen äter vi mellis med gröt och sen ska vi få till så att vi äter lunch med mat och ersättning framöver..

Men han har smakat en hel del pureer och sen smakar han lite varje gång vi äter mat

Hur går det för er med maten?

2012-04-21 @ 21:53:07
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0