Radiotjänst

Jag förstår inte riktigt.

Radiotjänst ringer klockan 20:00 och talar om att de har skärpt avgiftskontroll i Uppsala och undrar om jag betalar.

Jag: Neeeee...

Hon: Bor du ihop med någon?

Jag: Jaaaaaaaa...

Hon: Vem då?

Jag: FREJ

Hon: Ja jag ser det här, allt är under kontroll, helt okej. Tack, hejdå.

Jag: ?


Väldigt nödvändigt samtal av Radiotjänst känner jag. Med tanke på att de ringde för ett tag sen och registrerade Frej som min sambo, just för att de inte skulle behöva ringa och störa igen.

Jag ska inte ha någon telefon på mitt nästa jobb. Ska ha en texttelefon i såna fall, så jag slipper prata med folk.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah de är så roliga på Radiotjänst. jag blev förföljd i vårat trapphus av en man från dem. Han följde med mig nästan ända in för att se om jag hade tv eller inte.. Obehagligt!!

2011-11-11 @ 20:56:49
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud vad roligt, Grattis... Jag har 1 dag kvar nu, sitter vid köksbordet och äter fil klockan 5.00 och har en del känningar, tror jag!

Jag tycker att det är så svårt att veta om det är värkar eller om jag har magknip, haha..



Stort stort grattis =)

2011-11-14 @ 05:03:45
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0