Första leveransen klar...

Nu laddar jag lite för att tillverka babyfilt nummer 2 av 4 beställda. Orkar inte sitta så lång stund i taget, kroppen värker konstant, men det är roligt att sitta och pyssla med något. I slutet av helgen måste jag dock se till att jag gör klart med eget kommande barns tavlor ifall och om det skulle ploppa ut en bebis nästa vecka...Fast det tror jag inte att det gör.

Det är en cool bebis därinne, lyssnar jag på musik så hoppar magen, lyssnar jag på schlager så hoppar magen MYCKET! Det är ju skitbra ju, schlagerunge!


Kan också utan att skryta vara världens bästa Moster Jenny.
Agnes 5 år ska få ett nytapetserat rum med Hello Kitty. Hennes föräldrar efterlyste vägglampor av hjärtan som fanns på Ikea för många år sen. Tror du inte Moster Jenny nu har fixat 2 såna lampor genom ihärdigt mailande och lite tjat... Jag hade själv en sån som lyste så mysigt på mitt rum när jag var fjortis, sen blev jag fjortisplus och målade det mesta av mina grejer med silverfärg. Hade året om en julstjärna i silver ovanför min spegel. Jag var originell redan då.

Ja jag säger då det, så snäll som jag är så måste något riktigt bra hända mig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0