Blir ofta besatt...

Av olika saker.

Nu, just i denna stund är jag besatt av att all vår smutstvätt ska ta slut. Så jag kan inte gå och lägga mig förrän all tvätt är tvättad. Grannarna kommer säkert klaga för tvättmaskinen är på väg ner till dom varje gång den centrifugerar men det är egentligen bara bra. Då kan jag passa på att påpeka att det inte är så jävla bright att borra sjutton hål i väggen en söndag klockan 08:30.

Borde vara besatt av att sy för nu har jag 4 filtar och en uggla som ska vara klara på torsdag. Vad jag vet så är det onsdag imorgon, kan bli knivigt men jag tar det lite lugnt.

Har hetsat upp min lilla bebis i magen genom att vandra fram och tillbaka i lägenheten, klättrat och böjt mig för att organisera flera garderober, skrymslen och vrår. Så vi kommer INTE sova gott i natt.
Men det gör inget, jag gillar bebisens sällskap, är väldigt nyfiken på hur den ser ut.

Är inte lika nyfiken på hur den ska komma ut. Vet ju själva proceduren, den ocensurerade varianten, men jag önskar faktiskt att det vore mer som i Bamse, när de bestämmer sig för att Bamsebarnen ska få ännu ett syskon... Liksom, förskönande. Eller förfalskande, eller vad man nu säger...
Är rätt övertygad om att det är roligare att göra barn, än att föda barn.


Man skulle ju kunna prova att gå och lägga sig... Om det inte vore för tvätten förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0