Sovit en hel natt...

Nästan... Vaknade i panik 8:15 för jag trodde att jag glömt bort att mata, tills jag insåg att Frej tagit hand om den biten. På helgen får drutten nappflaska ibland för att jag ska få sova fler timmar i sträck. Frej är en nattuggla, vilket betyder att han fortfarande inte gått upp. Elis ligger och sprattlar på fårskinnet i soffan och jag kikar på barnkanalen :) Nyss var det Pettson och Findus och tomtemaskinen och det var lite mysigt att kika på. Det snöar utanför. Nästan. Ibland är det regn. Men jag hoppas det blir snö till jul. Annars blir det ingen vidare stämning. Idag står som tidigare skrivet julstädning på schemat, undrar hur många gånger jag och Frej kommer bli osams? Ska försöka att inte tycka att vi städar för dåligt, för lite eller för omysigt. Jul blir det ändå.... Vi har ingen mat hemma inser jag, min mage är väldigt tom... Får kanske försöka styra upp detta under dagen. Vill åka och försöka hitta en julaftonsoutfit till Elis men vi ska ju egentligen se till att lägenheten blir städad först... Åhhhhhhhhhhhh, städerska eller städare kom hit och hjälp oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0