Sova, sova, sova...

Hoppas på lite mer än 1.5 timme sömn i natt...
Skrapade ihop några timmar till på morgonkvisten och sov 2 timmar på eftermiddagen med Elis, men känner mig rätt paj.

Ska till BVC imorgon och mäta och väga och ska fråga lite när det gäller magont. Han gnossar och gnyr och jag tycker så synd om honom. Men Idag har det varit en riktigt bra dag för honom så jag tror inte han har känt så mycket av magen.

Vi har promenerat i 2 timmar och jag har hunnit stoppa in lite disk i maskinen och tvättat litegrann. Mer än så verkar jag inte riktigt hinna på en dag. Måste acceptera att jag måste vila lite på dagarna och inte kan köra på i en evighet med tanke på att jag sitter uppe halva nätterna. Frejpan finns ju också, men Frejpan måste sova. Annars skär han fel i nån patient en vacker dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0