Idag...

Har vi inte gjort någonting mer än suttit i soffan och pratat med varandra. Så stora nyfikna ögon som kanske, kanske börjar komma igång lite med att fästa blicken.

Blev inga prover tagna för vädret var för busigt och jag orkade inte packa in honom i bilen för den korta resan. Jag har verkligen varit lite väl lat när det gäller våra promenader. Får bli skärpning nästa vecka.

Elis har inte haft ont i magen idag. Det är bra, hoppas, hoppas på en bra natt.

Imorgon är det pepparkaksdags hos syster med alla syskon och Elis kusiner. Lär bli high life, men mysigt!

Nu väntar jag på idol, kommer nog somna snart...

Lilla fina älskade unge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu när det har gått några dagar, hur tycker du dropparna funkar? Jag tycker att det verkligen har blivit skillnad!



Här hemma tar jag också nätterna, känns som att min sambo som ska jobba ändå ska få sova. För jag måste ju ändå amma, och vad ska han sitta uppe för?

Men det är himla svårt att ta sig för och lägga sig på dagen coh dels tidigt på kvällen. Som nu är klockan 20,30 och lillen sover, ja inte går man och lägger sig då utan ska dona en massa här hemma ;)



Men 50 :O vilken liten plutt, och han och ju så söt!!



Här hemma går det hyfsat. Har problem med amningen eftersom inte mjölken har runnit till riktigt än. Fick en nässpray som ska hjälpa till men när han väl har tagit brösten så vill han ha mer och då äter han ersättning. Känner mig helt vilsen med amningen, och känner att för bådas skull är det nog bättre om vi bara ger flaskan, men det gnager inuti en att man ger upp så lätt.. Super svårt!!

2011-12-11 @ 20:39:47
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Anna

Menar du texten på bilderna?

Jag lägger till texten i Photoshop, men det skulle gå lika bra att göra det i Paint om man inte har Photoshop. Ett annat bra bildprogram är Picasa som du kan ladda hem gratis, och eventuellt att man kan lägga till text där, annars är PhotoScape ett bra program. Sedan har jag på min telefen laddat ner appen Camera+ där du kan lägga till effekter och ramar och sedan även text..

2011-12-11 @ 20:41:23
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Madelene

Söt liten bestämd kille :)

2011-12-18 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0