Elis bara sover...

Jag är så bra på att utnyttja den tiden, INTE...

Tänkte att han sover väl bara en liten stund så jag sätter mig i soffan och tar igen mig lite. Han verkar helt slutkörd idag för han bara sover, sover, snusar och sover...

Vi har varit på äventyr till sjukhuset idag. Läskigt att ha honom i baksätet på bilen. Antingen måste jag fixa en spegel eller så vi lov att sätta barnstolen fram istället. Vill gärna se honom. Nu var det en kort bit men vill inte åka någon längre sträcka utan att ha lite koll på honom.

Frej fick ha koll på Elis, alla sjuksköterskorna tycker att han är så söt. Jag fick sitta med alla gamla skruttiga pensionärer och vänta på min tur för provtagning. Jag var lätt den yngsta där! Alltid så...
Undrar om jag kommer att fortsätta med min medicin eller om jag klarar mig utan...
Är alltid lite, lite orolig när jag ska dit. Har inte sett eller känt några knölar i halsen, så jag tror inte det är någon fara. Men har ingen lust att vara sjuk just nu.

Ringde en man om ett jobb idag. Dessvärre var det nog mest telemarketing så det är nog inget för mig men han sa att jag gärna fick ringa upp dem om jag fortfarande behövde jobb när jag kände mig redo. Han lät helt okej så jag ska ha det i åtanke. Försöket förtränga att jag inte ha nåt att gå tillbaka till, men det löser sig nog på ett eller annat sätt...

Köpte visst en ny skötväska. Får väl slå in den i en julklapp till Elis. Blir galen på den vi har för sakerna får inte plats.

Frejpan är på middag med jobbet, jag skulle vilja gå till ICA för att hämta ett paket men har inte hjärta att bråka med Elis så det får väl vara. Kanske kan smita när Frej kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0